Skip to content
Tags

Ipad indtryk

1. december 2010

For få dage siden kom en kollega forbi med en Ipad. Jeg havde chancen for at sidde med den, browse på den, læse…

Her er førstehånds indtrykkene:

1; Lækkert, strømlinet design. Æstetisk. Meget Apple’sk.
2; Den er for tung. Med sin størrelse indbyder den at blive taget op, holdt i hånden, men ikke i længden.
3; Skærmen er fantastisk – til grafik. Kan jeg holde ud at læse bøger på den? Jeg tvivler. Amazons Kindle har en klart bedre skærm.
4; Browsing og Internet brug var fint nok. Jeg har ikke set film på den endnu. Flash…
5; Cool med de mange apps.

Da jeg prøvede Ipad’en oplevede jeg reflekser i skærmen. Jeg vippede lidt på den for at forbedre læsningen, og så er den pludselig tung.

Jeg kunne ikke holde ud at læse på den i længere tid, hvilket jeg kan med en Kindle eller en traditionel bog. Ok, den er selvfølgelig ikke bare en e-bogs læser, den er meget mere.

From → e-bøger, Ipad

Skriv en kommentar

Skriv et svar

