Skip to content

Gode bøger og krimier driver eTankerne

4. august 2012

Mange af mine blog posts på eTanker har handlet om ebøger og eboglæsere. Og det er ganske naturligt i og med jeg læser mange bøger.

Jeg læser fortrinsvis krimier, men jeg er kræsen. Desværre er mange af de udgivne krimier kun middelmådige. Desuden er der en tendens til, at krimier ender som serier. Og måske kan forfatteren levere varen i første bind, men i de efterfølgende bind formår forfatteren ikke at holde niveauet.

Ofte har jeg udvekslet læseoplevelser med familie, venner og bekendte om mine favoritbøger, og hvorfor ikke lade andre få del i erfaringerne? Tid er dyrebar og livet er for kort til dårlige bøger. Hvis nogen har nytte af mine kommentarer er det fint.

Mine bogtip og læseoplevelser findes her: bogtip.wordpress.com.

Jeg er kun lige startet men vil, stille og roligt, forsøge at gå tilbage i tid og skrive om udvalgte af mine læseoplevelser.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

