Skip to content
Tags

,

Nook – ingen nem måde

31. oktober 2012

Da Barnes & Noble lancerede salg af Nooks fra England var min umiddelbare tanke, at det så blev lettere at købe en Nook Simple Touch e-boglæser. Men desværre ser det ud til at være sværere end som så.

Tilsyneladende aflyses ordrer til Danmark. Se fx. disse kommentarer fra en læser:

Har lige været inde og checke ved Blackwell’s. Har bestilt en taske til min Nook og faldt over denne bemærkning:

>>NOOK® Simple Touch GlowLight™
EAN: 9781400699728

Further details:
Available for sale to UK customers only; we cannot supply to overseas customers.<<

Og senere kom denne kommentar:

Blackwell har nu anulleret min ordre……..

Mere følger.

From → e-bøger

4 kommentarer
  1. Bjarke permalink

    Det er bestemt ikke min opfattelse at det skulle være et problem at få leveret til Danmark. Jeg fik min (næsten) som lovet. Faktisk fik jeg en mail hvor i det gjorde opmærksom på, at man altså kun kunne købe fra Barnes&Nobels e-butik, hvis man havde et engelsk kreditkort, og at jeg var velkommen til at annullere ordren, hvis det var en deal-breaker.

    Jeg købte den hos foyles.co.uk

    • Så den er modtaget – så langt så godt🙂
      Og blev den købt på et dansk kreditkort?

      • Bjarke permalink

        Ja. Dansk kreditkort. Alt var som en vanlig ehandel. Jeg er i øvrigt ganske tilfreds med den.🙂

  2. Torsten permalink

    Jeg har faktisk en ekstra helt ny Nook Glowlight i uåbnet emballage til salg, hvis nogle skulle være interesserede? Købt hos Nook i England i december 2012 og taget med hjem. Skriv på solund@gmail.com.

Skriv et svar

